Pokegame
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Functie forummoderator

2 plaatsers

Ga naar beneden

Functie forummoderator Empty Functie forummoderator

Bericht van Gamemaster zo aug 24, 2008 7:03 pm

De forummoderator zorgt dat het forum overzichtelijk blijft en assisteert de spelmoderators en administrators met afgewerkte gevechten te verplaatsen naar de mand en te te sluiten (telkens met de vermelding in het groen in het bericht dat je verplaatst en sluit "topic verplaatst en gesloten" !!!). En als de topics in de mand teveel worden er wat verwijderen (wel niet teveel zodat de users niet direct van rang dalen) en de andere topics reply's verwijderen indien ze te lang worden. (vooral bij pokémoncenters enzo)

Forummoderators

Arrow Globall => Mand, Professors Oak pokémon laboratorium en Route 1

Vereiste voor forummoderator

1) Kennis hebben van een forum modereren
2) Al een tijdje lid zijn

Solliciteren

Sollicitatie op dit moment gesloten


Laatst aangepast door Gamemaster op zo aug 24, 2008 9:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gamemaster
Gamemaster
Administrator
Administrator

Man
Aantal berichten : 152
Leeftijd : 35
Waarschuwingen :
Functie forummoderator Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Functie forummoderator Right_bar_bleue


Terug naar boven Ga naar beneden

Functie forummoderator Empty Sollicitatie ForumMod

Bericht van Globall zo aug 24, 2008 8:04 pm

Ik ben mss nog niet zo lang lid maar ik zou toch graag ForumMod worden. Ik heb al op enkele forums Mod geweest en op sommige nog altijd. Dus ik heb wel zekere kennis van wat het inhoud om Mod te zijn en wat de andere vereiste betrefd... Ik ben lid en zo zal ik het proberen te houden.

Alvast bedankt...
Globall

Edit bij Gamemaster: Je wordt voorlopig moderator van de mand, route 1 en proffessors Oak pokémon laboratorium Smile
Globall
Globall
Supermoderator
Supermoderator

Man
Aantal berichten : 17
Waarschuwingen :
Functie forummoderator Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Functie forummoderator Right_bar_bleue


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum