Functie forummoderator
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Functie forummoderator
De forummoderator zorgt dat het forum overzichtelijk blijft en assisteert de spelmoderators en administrators met afgewerkte gevechten te verplaatsen naar de mand en te te sluiten (telkens met de vermelding in het groen in het bericht dat je verplaatst en sluit "topic verplaatst en gesloten" !!!). En als de topics in de mand teveel worden er wat verwijderen (wel niet teveel zodat de users niet direct van rang dalen) en de andere topics reply's verwijderen indien ze te lang worden. (vooral bij pokémoncenters enzo)
Forummoderators
Globall => Mand, Professors Oak pokémon laboratorium en Route 1
Vereiste voor forummoderator
1) Kennis hebben van een forum modereren
2) Al een tijdje lid zijn
Solliciteren
Sollicitatie op dit moment gesloten
Forummoderators
Globall => Mand, Professors Oak pokémon laboratorium en Route 1
Vereiste voor forummoderator
1) Kennis hebben van een forum modereren
2) Al een tijdje lid zijn
Solliciteren
Sollicitatie op dit moment gesloten
Laatst aangepast door Gamemaster op zo aug 24, 2008 9:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gamemaster- Administrator
-
Aantal berichten : 152
Leeftijd : 35
Waarschuwingen :
Sollicitatie ForumMod
Ik ben mss nog niet zo lang lid maar ik zou toch graag ForumMod worden. Ik heb al op enkele forums Mod geweest en op sommige nog altijd. Dus ik heb wel zekere kennis van wat het inhoud om Mod te zijn en wat de andere vereiste betrefd... Ik ben lid en zo zal ik het proberen te houden.
Alvast bedankt...
Globall
Edit bij Gamemaster: Je wordt voorlopig moderator van de mand, route 1 en proffessors Oak pokémon laboratorium
Alvast bedankt...
Globall
Edit bij Gamemaster: Je wordt voorlopig moderator van de mand, route 1 en proffessors Oak pokémon laboratorium
Globall- Supermoderator
-
Aantal berichten : 17
Waarschuwingen :
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: