Pokegame
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Regels van de chatbox

Ga naar beneden

Regels van de chatbox Empty Regels van de chatbox

Bericht van Gamemaster ma jul 07, 2008 1:08 am

Beste forumgebruikers, ook voor de chatbox zijn er een paar regels want anders loopt het uit de hand:

Waarvoor kan ik een waarschuwing krijgen Question

=> Als je vloekt of grof taalgebruik in de chatbox gooit

=> Als je flood of spamt

=> Als je andere gebruikers irriteerd

=> Als je je voordoet als een medewerker van dit forum terwijl je dat niet bent (vb door te zeggen: "Pas maar op hé of ik kick je!" terwijl je dat helemaal niet kunt)

=> Als je persoonlijke informatie begint uit te wisselen in de chatbox (dit is: adres, telefoon/gsm nummer of andere persoonlijke informatie die op je identiteits of sis kaart staat) Wij willen GEEN risico's lopen dat er via deze site mensen de dupe worden van mensen met slechte bedoelingen. Wil je dit dan toch zeggen persé? Doe dit dan via een PM en NIET OP DE CHATBOX! Dit is trouwens niet veilig dat je dit doet en dit forum is ook geen datingforum!

Waarvoor kan ik een kick krijgen Question

=> Als je al 3 waarschuwingen hebt gehad (Let op als je er echt om doet kan je ook voor drie waarschuwing te krijgen gekickt worden!!!!) of na een kick nog al eens een waarschuwing (dit hoeft niet toe gepast te worden je kan dan ook direct gekickt worden)

=> Als je ruzies uitvecht in de chatroom of teams begint te vormen en zo tegen 1 of meerdere gebruikers begint

=> Als je reclame maakt in de chatbox voor andere sites, fora, blogs of dingen in dien aard

=> Als je een andere gebruiker begint uit te lachen of als je boos wordt na het horen van iemand zijn of haar mening waar jij niet mee akkoord bent.

=> Wanneer je de andere gebruikers jouw mening probeert op te dringen

Waarvoor kan ik een ban krijgen Question

=> Als je 3 kicks hebt gehad (Je kan ook vroeger een ban krijgen als je er om doet)

=> Als je mensen begint te bedreigen zowel non-real life (Dreigen tot hacken en in dien aard) als real life (dreigen tot gaan afslagen, gaan vermoorden, gaan stalken en in dien aard) in de chatbox

=> Als je geile, erotische of +18 praat verkoopt in de chatbox

=> Als je racistische, discriminerende of uitsluitende uitspraken doet

=> Als je andere mensen (diep) beledigd of kwetst


Nu kan je misschien denken: "Amai wat een regels voor die chatbox" maar als je logisch na denkt zul je wel merken dat dit normale regels zijn Smile Deze regels kunnen ook ten allen tijde aangepast worden dus kijk er af en toe naar.
Gamemaster
Gamemaster
Administrator
Administrator

Man
Aantal berichten : 152
Leeftijd : 35
Waarschuwingen :
Regels van de chatbox Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Regels van de chatbox Right_bar_bleue


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum